جلسات علاج نفسي

للحصول على جلسات علاج نفسي ، اضغط على

رابط التسجيل

فريق علاج نفسي يرحب باستفساراتك

8 comments on “جلسات علاج نفسي

  1. ابنى سنتىن ولكن متعب جدا لدرجة محدش بقا يقبل هظارة ومش عرفة هوة مكنش كادا كان هادى جدا ومرح جدا

  2. انا مش عارف اكمل التسجيل لان بوضوح انا مش عارف انا مالي فا لو ممكن اني اتكلم مع حد عن طريق التليفون علشان انا خلاص تعبت

    • التسجيل سيساعد الفريق على معرفة الحالة بالضبط
      و بناء على ذلك سيتم تحديد عدد الجلسات المطلوبة و سيتم التواصل معك عبر الهاتف
      سارع بالتسجيلحيث أن الفريق يكتفي شهرياً بعدد محدود من الحالات مجاناً

Leave a Reply

